[Rehber] Tüm Detaylarıyla EVT Kodlaması
Egzotik Forumları

Hayatın içinden...

Giriş yap

Şifremi unuttum



Anket

Egzotik Forum'dan MemNun Musunuz?

[Rehber] Tüm Detaylarıyla EVT Kodlaması I_vote_lcap96%[Rehber] Tüm Detaylarıyla EVT Kodlaması I_vote_rcap 96% [ 915 ]
[Rehber] Tüm Detaylarıyla EVT Kodlaması I_vote_lcap1%[Rehber] Tüm Detaylarıyla EVT Kodlaması I_vote_rcap 1% [ 7 ]
[Rehber] Tüm Detaylarıyla EVT Kodlaması I_vote_lcap1%[Rehber] Tüm Detaylarıyla EVT Kodlaması I_vote_rcap 1% [ 6 ]
[Rehber] Tüm Detaylarıyla EVT Kodlaması I_vote_lcap3%[Rehber] Tüm Detaylarıyla EVT Kodlaması I_vote_rcap 3% [ 24 ]

Toplam Oylar : 952

En son konular

» Fenerbahçe'nin yıldızı Tadic'ten çok konuşulacak şampiyonluk itirafı! ''İpler artık Galatasaray'ın elinde''
tarafından Yazar : EgzotikForum Dün 18:58:59

» Fenerbahçe karşısında takımını 10 kişi bırakan Al-Musrati Beşiktaş taraftarının sabrını taşırdı! "Tarihin en büyük kazığı"
tarafından Yazar : EgzotikForum Dün 18:57:12

» Beşiktaş, Kadıköy'de kırmızı görmeden duramıyor!
tarafından Yazar : EgzotikForum Dün 18:56:24

» Derbi tarihinde bir daha kolay kolay yaşanmaz... Fenerbahçe tribünlerinden sürpriz hareket!
tarafından Yazar : EgzotikForum Dün 18:55:40

» Trendyol Süper Lig'in 34. haftasında Fenerbahçe'ye 2-1 mağlup olan Beşiktaş, 2023-2024 sezonunda oynadığı tüm derbileri kaybetti.
tarafından Yazar : EgzotikForum Dün 18:54:41

» Buse Naz Çakıroğlu, üst üste üçüncü kez Avrupa şampiyonu oldu!
tarafından Yazar : EgzotikForum Dün 18:51:28

» Hasan Can Kaya Cem Yılmaz'a 'Veteran komedyen' deyince gündem oldu! Hülya Avşar'dan yorum: Öyle demek istememiştir
tarafından Yazar : EgzotikForum Dün 18:50:04

» İzmir'de 8 kişilik bir erkek grubu bekarlığa veda partisi düzenlemek için bir eğlence mekanından rezervasyon yapmak istedi. Ancak grup erkeklerden oluştuğu için ve içki içtikten sonra çevredekileri rahatsız edebileceklerinden dolayı bu talep kabul edilmed
tarafından Yazar : EgzotikForum Dün 18:46:55

» Kargo iadesi kutusunun içinden kedi çıktı! Sahipleri yanlışlıkla gönderdi... Depo çalışanlarını hayrete düşürdü
tarafından Yazar : EgzotikForum Dün 18:44:16

» Kemik parçaları bulunmuştu! Korhan Berzeg'i arama çalışmalarında yeni detay: Gözler artık o ihtimale çevrildi
tarafından Yazar : EgzotikForum Dün 18:42:02


Bağlı değilsiniz. Bağlanın ya da kayıt olun

[Rehber] Tüm Detaylarıyla EVT Kodlaması

Aşağa gitmek  Mesaj [1 sayfadaki 1 sayfası]

1[Rehber] Tüm Detaylarıyla EVT Kodlaması Empty [Rehber] Tüm Detaylarıyla EVT Kodlaması Perş. 11 Haz. - 21:59:29

Yazar : EgzotikForum


-
-

Fonksiyonlar/Komutlar


Bilmeniz gereken
temel seyler :

A : IF / Check fonksiyonları icin kullaniliyor

E :
Event fonksiyonları icin kullaniliyor

; Açımlama için kullaniliyor -
Örnek: E RUN_EVENT 10601 ; Buraya
notlar yazabilirsiniz..


-1 : kullanilmayan bosluklar icin yazilir,
gerekli alanlardan birini kullanmadiysaniz -1 yazmaniz gerekiyor. - Örnek


E SELECT_MSG komutunu kullanirken 22 tane deger girmemiz sart.. fakat
diyelim ki biz asagidaki gibi 16 tane deger girdik, geri kalan 6 deger icin 6
tane -1 yazmak zorundayiz.

E SELECT_MSG 16084 61000 60000 42010 60001
42020 60002 42030 60003 22040 60004 42050 60005 42060 60006 42070 -1 -1 -1 -1 -1
-1

(Search yapip CHECK_CLASS yaparsaniz asagida da ornek var.)

-
EVT Komutları her zaman büyük harfle yazılır.



Alıntı:

Event
Fonksiyonları


ROB_EXAM
GIVE_ITEM_INPUT_COUNT
ROB_ITEM_INPUT_COUNT
OPEN_INPUT_COUNT
LOG_OLYMPIC_ACCOUNT
CHECK_OLYMPIC_ACCOUNT
MOVE_MIDDLE_STATUE
GIVE_LOGTIME_ITEM
CHECK_LOGTIME_ACCOUNT
GIVE_KJWAR_ITEM
CHECK_KJWAR_ACCOUNT
CHECK_PCBANG_OWNER
GIVE_PCBANG_ITEM
CHECK_PCBANG_ITEM
SHOW_PCBANG_ITEM
CHANGE_MANNER
EMIGRATION_ACCEPT
STATE_CHANGE
ZONE_CHANGE_PARTY
ROB_ALLITEM_PARTY
SEND_WEBPAGE_ADDRESS
CHANGE_NAME
STAT_POINT_FREE
SKILL_POINT_FREE
CHANGE_LOYALTY
ZONE_CHANGE_CLAN
ROLL_DICE
CHANGE_POSITION
PROMOTE_KNIGHT
DESTROY_ITEM
EXP_CHANGE
LEVEL_UP
STAT_POINT_DISTRIBUTE
SKILL_POINT_DISTRIBUTE
PROMOTE_USER_NOVICE
ZONE_CHANGE
KISS_USER
RUN_EXCHANGE
GIVE_PROMOTION_QUEST
PROMOTE_USER
SAVE_EVENT
GIVE_PPCARD_ITEM
RETURN
REQUEST_PERSONAL_RANK_REWARD
REQUEST_REWARD
ROB_NOAH
SAVE_COM_EVENT
LOG_COUPON_ITEM
GIVE_NOAH
OPEN_EDITBOX
ROB_ITEM
GIVE_ITEM
RUN_EVENT
SELECT_MSG
SAY


IF Fonksiyonları(Birseyleri kontrol etmek
icin kullanılan
fonksiyonlar)


CHECK_BEEF_ROAST_NO_VICTORY
CHECK_BEEF_ROAST_ELMORAD_VICTORY
CHECK_BEEF_ROAST_KARUS_VICTORY
CHECK_EXAM_COUNT
CHECK_WEIGHT_INPUT_COUNT
CHECK_EXIST_ITEM_INPUT_COUNT
CHECK_INPUT_COUNT
CHECK_MIDDLE_STATUE_NOCAPTURE
CHECK_MIDDLE_STATUE_CAPTURE
CHECK_CLAN_RANKING
CHECK_LOYALTY_RANK
CHECK_LOYALTY_RANK_MONTHLY
CHECK_EMPTY_SLOT
CHECK_STAT_TOTAL
CHECK_SKILL_TOTAL
CHECK_NO_CASTLE
CHECK_CASTLE
CHECK_MONSTER_CHALLENGE_USERCOUNT
CHECK_MONSTER_CHALLENGE_TIME
CHECK_MANNER
CHECK_NO_CLAN
CHECK_CLAN
CHECK_DICE
CHECK_KNIGHT
CHECK_CLAN_GRADE
CHECK_NO_CHIEF
CHECK_CHIEF
CHECK_LOYALTY
CHECK_NOCLASS
CHECK_ITEMCHANGE_NUM
CHECK_EXCHANGE
CHECK_PROMOTION_ELIGIBLE
CHECK_EXIST_EVENT
CHECK_NOEXIST_EVENT
CHECK_NOEXIST_ITEM_OR
CHECK_NOEXIST_ITEM_AND
CHECK_EXIST_ITEM_OR
CHECK_EXIST_ITEM_AND
CHECK_PPCARD_TYPE
CHECK_PPCARD_SERIAL
CHECK_NATION
CHECK_NOAH
EXIST_COM_EVENT
NOEXIST_COM_EVENT
HOWMUCH_ITEM
CHECK_LV
RAND
CHECK_EDITBOX
CHECK_WEIGHT
CHECK_CLASS
CHECK_NOEXIST_ITEM
CHECK_EXIST_ITEM
CHECK_SKILL_POINT
CHECK_OVER_WEIGHT
CHECK_UNDER_WEIGHT
Fonksiyon
Aciklamalari


ROLL_DICE

Tam anlami zar
atmadir, rastgele seyler icin kullanılır.
Kullanım: E ROLL_DICE 20 ; 20 deger
icin zar atar rastgele birini secer (1-20), Daha sonra gerekli bilgiyi
alacaksiniz..

CHANGE_MANNER

Manner point eklemek ya da
silmek icin kullanilir.
Kullanim: E CHANGE_MANNER 10000 ; 10,000 Manner point
verir
E CHANGE_MANNER -10000 ; 10,000 Manner point
siler

ZONE_CHANGE_PARTY

Partinizdeki herkesi bir zone'a
isinlandirmak icin kullanilir.
Kullanim: E ZONE_CHANGE_PARTY 21 350 350 ;
Partinizi Moradondaki, 350 350 koordinatlarina isinlar. (Zone ID, X,
Y)

SEND_WEBPAGE_ADDRESS

'Web_address_us.tbl'sinde
belirtilen site adresini oyun ici browser'da acar. [Resimleri görebilmek için üye olun veya giriş yapın.]
Kullanm: E SEND_WEBPAGE_ADDRESS 4 ; Web_Address_us.tbl dosyasindaki
4. satirdaki siteyi acar, birinci kolon satirlari gosteriyor. (1 2 3 diye
gider)

CHANGE_NAME

Name Change Scroll icin kullanilir, oyun
ici ncs.
Kullanim: E CHANGE_NAME ; Kullanim icin prosedurler bolumunzde
'CHANGE_NEW_ID' adli prosedur olmasi
gerekir.

STAT_POINT_FREE

Karakterinizi restat
yapar.
Kullanim: E STAT_POINT_FREE
;

SKILL_POINT_FREE

Karakterinizi reskill
yapar.
Kullanım: E SKILL_POINT_FREE ;

CHANGE_LOYALTY

NP
eklemek ya da silmek icin kullanilir
Kullanim: E CHANGE_LOYALTY 500 ;
Karakterinize 500 np ekler.
CHANGE_LOYALTY -500 ; Karakterinizden 500 np
siler.

ZONE_CHANGE_CLAN

Claninizdaki herkesi bir zone'a
isinlandirmak icin kullanilir.
Kullanim: E ZONE_CHANGE_CLAN 21 350 350 ;
Clano Moradon'a isinlar, 350 350 koordinatlarina isinlar.
Parameters : Zone
ID, X, Y.

CHANGE_POSITION

Key Gorevi NPC'leri icin
kullanilir, NPC yerini degistirir. Not: Sadece NPC'nize TrapNumbers sutununu
ayarlarsaniz calisir.
Kullanim: E CHANGE_POSITION ; Yapmaniz gerke tek sey
bu, npc'yi K_NPCPOS'daki bir sonraki TrapNumber'a
isinlar.

PROMOTE_KNIGHT

Claninizin rutbesini artirmak icin
kullanilir (Yani Brain of Centaur'u npcye verdigimizde knights
olmamiz)
Kullanım: E
PROMOTE_KNIGHT

EXP_CHANGE

Karakterinize exp vermek icin
kullanilir
Kullanım: E EXP_CHANGE 500 ; Karaktere 500 EXP
verir.

LEVEL_UP

Karaktere level atlattirir.
Kullanım: E
LEVEL_UP ;

PROMOTE_USER_NOVICE

Level 10 skilleri actirmada
kullanilir.
Kullanım: E PROMOTE_USER_NOVICE ;


ZONE_CHANGE

Karakteri farkli bir zone'a isinlamada
kullanilir..
Kullanım: E ZONE_CHANGE 21 350 350 ; Karakteri Moradona'a
isinlar, 350 350 koordinatlarina isinlar.
Parameters: Zone ID, X, Y


KISS_USER

NPC sizi oper ve size Kiss Item
verir
Kullanım: E KISS_USER ;

RUN_EXCHANGE

Item
kirdirmada kullanilir (Database'deki ITEM_EXCHANGE tablosu)
Kullanım: E
RUN_EXCHANGE 36300 ; 36300 - ITEM_EXCHANGE tablosundaki index
numarasi

GIVE_PROMOTION_QUEST

Master Gorevleriniz icin
gorev verir
Kullanım: E GIVE_PROMOTION_QUEST ;


SAVE_EVENT

Gorev bilgisini database'e kaydeder, gorevin
yapilip yapilmadigini kontrol eder.
Kullanım: E SAVE_EVENT QuestNumber
0/1/2
ornek:
E SAVE_EVENT 30 1 ; Quest 30'u aldiginizi fakat
tamamlamadiginizi belirtmek icin kullanilir.
E SAVE_EVENT 30 2 ; Gorevi
bitirince bi daha yapamayacaginizi belirtmek icin
kullanilir.

EQUEST_PERSONAL_RANK_REWARD

NP siralamasi
odulunuz icin size cash verir.
Kullanım: E
REQUEST_PERSONAL_RANK_REWARD

ROB_NOAH

Karakterinizden noah
alir.
Kullanım: E ROB_NOAH 15000 ; Karakterden 15,000 noah
alir.

ROB_ITEM

Karakterinizden itemi alir.
Kullanım: E
ROB_ITEM ItemID ; ornek : E ROB_ITEM
10100000

GIVE_ITEM

Belirtilen itemi size
verir.
Kullanım: E GIVE_ITEM ItemID ; ornek: E GIVE_ITEM 10100000
1

RUN_EVENT


RUN_EVENT evente baska bir event baglamak icin
kullanilir, asagida daha detayli bilgi goreceksiniz. [i]
Kullanım:[i] E
RUN_EVENT 30601

IF / Check
Fonksiyonlari


CHECK_EMPTY_SLOT

Inventory'de
bos yer olup olmadigini kontrol eder.
Kullanım: E CHECK_EMPTY_SLOT 0 ;
Inventory'nin full olup olmadigini kontrol
eder.



En son PaTroN_KoRaY tarafından Cuma 12 Haz. - 9:05:38 tarihinde değiştirildi, toplamda 1 kere değiştirildi

https://www.egzotikforum.com

Yazar : EgzotikForum


-
-

CHECK_STAT_TOTAL

Karakterin iki sayi arasindaki
toplam stat pointe sahip olup olmadigini kontrol eder.
Kullanım: A
CHECK_STAT_TOTAL 300 500 ; Karakerin 300 500 sayilari arasinda bir stat pointe
sahip olup olmadigini kontrol
eder.

CHECK_SKILL_TOTAL

Karakterin iki sayi arasindaki
toplam skill pointe sahip olup olmadigini kontrol eder.
Kullanım: A
CHECK_SKILL_TOTAL 100 110 ; Karakerin 100 110 sayilari arasinda bir stat pointe
sahip olup olmadigini kontrol eder.

CHECK_MANNER

Karakterin
yeterli manner'a sahip olup olmadigini kontrol eder
Kullanım: A CHECK_MANNER
500 2100000000 ; Karakterin en az 500 mannera sahip olmasi gerektigini
belirtiyor.


CHECK_CLAN_GRADE

Clanin grade'inin
kontrolunde kullanilir, Grade 1 ile 3 arasinda mi diye kontrol eder, ya da Grade
4-5 vb.
Kullanım: A CHECK_CLAN_GRADE 1 3 ;
Clan g1 ile g3 arasinda bi grade'e mi sahip diye kontrol
eder..

CHECK_LOYALTY

İki sayi arasindaki kadar bir np'niz
olup olmadigini kontrol eder
Kullanım: A CHECK_LOYALTY 100 1000 ; 100 ila
1000 arasinda bir np'nizin olup olmadigini kontrol
eder.

CHECK_NOCLASS

Belirtilen classlardan olmadiginizi
kontrol eder
Kullanım: A CHECK_NOCLASS 107 207 -1 -1 -1 -1 ; Simdi,
-1'kullanilmayacak bir degeri ifade ediyor, burada kullanilabilir 6 deger ver,
ve biz sadece 2 tanesini belirttik, bu yuzden -1 ekledik baska birsey


kullanmadigimiz icin.

CHECK_EXIST_EVENT

Gorevin
basladigini, kabul edildigini ve bitirilmedigini, ya da tamamlanmadigini
belirtmek icin kullanilir
Kullanım:
A CHECK_EXIST_EVENT 30 0 ; event 30
alinmadiysa/tamamlanmadiysa,
A CHECK_EXIST_EVENT 30 1 ; event 30 alindiysa,
ama bitmediyse,
A CHECK_EXIST_EVENT 30 2 ; event 30'un bitirilip
bitirilmedigini kontrol eder. (bitirildiyse gorevi bir daha
yapamazsiniz)

CHECK_NATION

Karakterlerin irk kontrolleri
icin kullanilir.
Kullanım: A CHECK_NATION 1 ; Orcsa 1, Humansa
2...

CHECK_NOAH

Karakterin iki sayi arasindaki paraya sahip
olup olmadigini kontrol eder
Kullanım: A CHECK_NOAH 25000 2100000000 ; En az
25,000 noah'inizin olmasini gerektigini kontrol
eder.

HOWMUCH_ITEM

Itemden kac tane gerektigini kontrol
eder, sadece sayilabilir itemlerde kullanilir
Kullanım: A HOWMUCH_ITEM
379007000 0 20 ; 379007000 adli itemden 0-20 tane olup olmadigini kontrol
eder.
A HOWMUCH_ITEM 379007000 21 9999 ; Itemden en az 21 tane olmasi
gerektigini belirtir.

CHECK_LV

Iki sayi arasindaki levele
sahip olup olmadiginizi kontrol eder.
Kullanım: A CHECK_LV 1 9 ; Level 1 ila
9 arasinda olup olmadiginizi kontrol
eder.

CHECK_WEIGHT

Verilecek item icin yeterince yeriniz
olup olmadigini kontrol eder.
Kullanım: A CHECK_WEIGHT 379007000 10 ; adli
itemden 10 tane icin gerekli yeriniz olup olmadigini kontrol
eder.

CHECK_CLASS

Belirtilen classlardan birisi olmaniz
gerekmektedir, 6 tane class belirtilebilir.
Kullanım: A CHECK_CLASS 102 107
108 202 207 208 ; Beginner Rogue, Rogue, ya da Mastered rogue olup olmadiginizi
kontrol eder.
A CHECK_CLASS 107 207 -1 -1 -1 -1 ; Karus Rogue ya da Human
Rogue olup olmadiginizi kontrol eder. Sadece 2 slot kullandik, diger 4 slot icin
-1 yerlestirdik. (yani eger 6 kontrol eklemeyeceksek,

2 tane kontrol
ekleyeceksek diger 4'u icin -1 yazmamiz
gerekiyor.)

CHECK_EXIST_ITEM

Iteme sahip olup olmadiginizi
kontrol eder.
Kullanım: A CHECK_EXIST_ITEM 205002007 1 ; 205002007 itemine
sahip olup olmadiginizi kontrol eder.

Atladigim bazi seyler varsa
simdiden ozur dilerim pek vaktim yoktu... Umarim siz ugrasip digerlerini cozer
ve paylasirsiniz..


Örnekler ve Aciklamalar


Şimdi Fragment
kirdirarak Bifrost item cikarmak icin bir NPC yapiyoruz. Zamanim kisitli oldugu
icin sadece bir fragment kullanicam. Detayli bilgiyi asagida vericem...

Alıntı:

simdi
kullanacagimiz itemler...

389160000 Fragment of
Arrogance

119301000 Sherion
159301000 Lugias
139301000
Avedon
169301000 Helenid Cross Bow
189601000 Hell Blood
189602000
Garp
189603000 Elysium
199301000 Holy Animor

EVENT 22001
E
SELECT_MSG 16084 61000
60000 42010 60001 42020 60002 42030 60003
22040 60004 42050 60005 42060 60006 42070 -1 -1 -1 -1 -1 -1 -1 -1 -1 -1 -1 -1 -1
-1 -1 -1 -1 -1 -1 -1 -1 -1 -1 ;
END


Bu Chaotic Generatorumuz icin
menumuz. İlk oNce, EVT kodlamasi icin bir npc belirtiyoruz. 22001, 137 byType'a
baglanmistir. Baska bir byType belirtmeyi hala cozemedim ama, inaniyorum ki
ebenezeri kurcalarsak bunu da buluruz.. Neyse devam edelim.

16084 - NPC'nin .ID numarasi(Dogru olmasi gerekmiyor, sadece
event icinde belirtmek icin.)
61000 - Menuyu
actiginizda gorulecek ana metin, 'Quest_Talk_us.tbl' dosyasindan
editliyoruz
60000 - Menudeki birinci buton,
'Quest_Menu_us.tbl' dosyasindan editliyoruz
42010 - NPC'nin 60000 menusune tiklayinca yapacagi
islev.
60001 - Menudeki ikinci buton, yine
'Quest_Menu_us.tbl' dosyasindan editliyoruz
42020 -
Yine, NPC'nin 60001 menusune tiklayinca yapacagi islev.
Yani, menuye ne kadar
buton eklemek istiyorsaniz hep ayni seyi yapacaksiniz. (yani: 60000-42010 |
60001-42020) umarim anlamissinizdir...

simdi Quest_Menu_us.tbl'mizi
ayarlamamiz gerekiyor..

60000 Fragment of Arrogance
60001 Fragment of
Gluttony
60002 Fragment of Rage
60003 Fragment of Sloth
60004 Fragment
of Lechery
60005 Fragment of Jealousy
60006 Fragment of Avarice

Ve
Quest_Talk_us.tbl'nizi de asagidaki gibi ayarlayabilirsiniz..

61000
Welcome to the Chaotic Generator, you can turn in your fragments here for a
chance at getting Bifrost Items.
61001 Sorry, you don't have the required
fragment.


Tamam, tbller ayarlandi. simdi database icin gerekli seyi
yapiyoruz. Simdi ITEM_EXCHANGE tablomuzu editleyecegiz.

Tablonuz
asagidaki gibi olmali :

Alıntı:

40001
15012 Chaotic Generator Sherion 101 389160000 1 0 0 0 0 0 0 0 0 119301000 1000
111210001 2000 111110001 2000 246001001 2000 246002001 3000
40002 15012
Chaotic Generator Lugias 101 389160000 1 0 0 0 0 0 0 0 0 159301000 1000
151210001 2000 151110001 2000 206001001 2000 206002001 3000
40003 15012
Chaotic Generator Avedon 101 389160000 1 0 0 0 0 0 0 0 0 119301000 1000
111210001 2000 111110001 2000 246001001 2000 246002001 3000
40004 15012
Chaotic Generator Helenid Cross Bow 101 389160000 1 0 0 0 0 0 0 0 0 169301000
1000 168410001 2000 168310001 2000 246001001 2000 246002001 3000
40005 15012
Chaotic Generator Hell Blood 101 389160000 1 0 0 0 0 0 0 0 0 189601000 1000
181110001 2000 181010001 2000 266001001 2000 266002001 3000
40006 15012
Chaotic Generator Garp 101 389160000 1 0 0 0 0 0 0 0 0 189602000 1000 181110001
2000 181010001 2000 266001001 2000 266002001 3000
40007 15012 Chaotic
Generator Elysium 101 389160000 1 0 0 0 0 0 0 0 0 189603000 1000 181110001 2000
181010001 2000 266001001 2000 266002001 3000
Simdi, database tamam, TBLler tamam, simdi
EVT'imizi tamamliyoruz.

EVENT 22001
E SELECT_MSG 16084 61000 60000
42010 60001 42020 60002 42030 60003 22040 60004 42050 60005 42060 60006 42070 -1
-1 -1 -1 -1 -1 -1 -1 -1 -1 -1 -1 -1 -1 -1 -1 -1 -1 -1 -1 -1 -1 -1
;
END


Simdi, 42010: Fragment of Avarice, bu yuzden simdilik sadece
bunu kullaniyorum.

EVENT 42010 ; Fragment of Avarice
E RUN_EVENT 42011
; RUN_EVENT esasinda iki eventi birbirine baglar, birden fazla seyi kontrol
etmek icin harikadir.
E RUN_EVENT 42012
END

EVENT 42011 ; Ilk once
bizde fragment olup olmadigini kontrol ediyoruz, eger yoksa, bitiyor ve bize bir
mesaj gosteriyor. (61001)
A HOWMUCH_ITEM 389160000 0 0
E SAY -1 -1 61001
-1 -1 -1 -1 -1 -1 -1
E RETURN
END

EVENT 42012 ; Simdi, en az bir
fragmentimiz varsa, zari atiyoruz Razz ve evt'ler basliyor.
A HOWMUCH_ITEM
389160000 1 9999
E ROLL_DICE 7 ; 7 tane itemden birini seciyor(ordaki 7'nin
anlami, kac tane itemi rastgele yaptiysak o sayiyi yaziyoruz)
E RUN_EVENT
42013
E RUN_EVENT 42014
E RUN_EVENT 42015
E RUN_EVENT 42016
E
RUN_EVENT 42017
E RUN_EVENT 42018
E RUN_EVENT 42019
END

EVENT
42013 ; SHERION ICIN ZAR ATIYOR
A CHECK_DICE 1
E RUN_EXCHANGE
40001
END

EVENT 42014 ; LUGIAS ICIN ZAR ATIYOR
A CHECK_DICE 2
E
RUN_EXCHANGE 40002
END

EVENT 42015 ; AVEDON ICIN ZAR ATIYOR
A
CHECK_DICE 3
E RUN_EXCHANGE 40003
END

EVENT 42016 ; HELENID ICIN
ZAR ATIYOR
A CHECK_DICE 4
E RUN_EXCHANGE 40004
END

EVENT 42017 ;
HELL BLOOD ICIN ZAR ATIYOR
A CHECK_DICE 5
E RUN_EXCHANGE
40005
END

EVENT 42018 ; GARP ICIN ZAR ATIYOR
A CHECK_DICE 6
E
RUN_EXCHANGE 40006
END

EVENT 42019 ; ELYSIUM ICIN ZAR ATIYOR
A
CHECK_DICE 7
E RUN_EXCHANGE 40007
END

https://www.egzotikforum.com

Sayfa başına dön  Mesaj [1 sayfadaki 1 sayfası]

Bu forumun müsaadesi var:
Bu forumdaki mesajlara cevap veremezsiniz