Toplam Oylar : 952

Bağlı değilsiniz. Bağlanın ya da kayıt olun

Porsche Müzesi

Aşağa gitmek  Mesaj [1 sayfadaki 1 sayfası]

1Porsche Müzesi Empty Porsche Müzesi Çarş. 22 Nis. - 12:00:53

Yazar : EgzotikForum

-
-

Otomobil dünyasının efsane markası Porsche 60'ıncı yılı için Stutgartt'ta bir müze açtı.
[Resimleri görebilmek için üye olun veya giriş yapın.]

Porsche tutkunları arasında 'Porsche Katedrali' olarak anılan müzede 300'e yakın Porsche modeli sergilenecek.
[Resimleri görebilmek için üye olun veya giriş yapın.]This image has been resized. Click this bar to view the full image. The original image is sized 650x405 and weights 37KB.

56 bin metrekare kapalı alan üzerine kurulu olan müzede workshop alanları, tarihi belgelerin yer aldığı bölüm ve 1938'den bu yana üretilen Porsche'lerin yer aldığı sergi bulunuyor.

[Resimleri görebilmek için üye olun veya giriş yapın.]This image has been resized. Click this bar to view the full image. The original image is sized 600x428 and weights 31KB.

[Resimleri görebilmek için üye olun veya giriş yapın.]This image has been resized. Click this bar to view the full image. The original image is sized 650x375 and weights 33KB.

[Resimleri görebilmek için üye olun veya giriş yapın.]This image has been resized. Click this bar to view the full image. The original image is sized 700x271 and weights 26KB.

[Resimleri görebilmek için üye olun veya giriş yapın.]This image has been resized. Click this bar to view the full image. The original image is sized 600x406 and weights 19KB.

[Resimleri görebilmek için üye olun veya giriş yapın.]This image has been resized. Click this bar to view the full image. The original image is sized 700x301 and weights 20KB.

[Resimleri görebilmek için üye olun veya giriş yapın.]This image has been resized. Click this bar to view the full image. The original image is sized 700x273 and weights 16KB.

[Resimleri görebilmek için üye olun veya giriş yapın.]This image has been resized. Click this bar to view the full image. The original image is sized 700x285 and weights 23KB.

[Resimleri görebilmek için üye olun veya giriş yapın.]This image has been resized. Click this bar to view the full image. The original image is sized 600x408 and weights 22KB.

[Resimleri görebilmek için üye olun veya giriş yapın.]Click this bar to view the full image.

https://www.egzotikforum.com

Sayfa başına dön  Mesaj [1 sayfadaki 1 sayfası]

Bu forumun müsaadesi var:
Bu forumdaki mesajlara cevap veremezsiniz